nybergmarcus.blogg.se

Här är det smådött!

Kategori: Allmänt

Ber om ursäkt för att jag inte bloggat på ett tag, (till er som nu läser), jag skall försöka hålla igång (kanske ett potentiellt nyårslöfte? Hmm!)
Nåväl

Har skottat idag i ca 1.5h för att få fram parkeringsplatser för de som kommer hit imorgon, tydligen blir vi 23 (!) personer, blir säkert jättetrevligt, det är alltid väldigt trevligt i Kramfors på Jul med alla släktingar och kusiner..

Är iallafall klar med skottningen nu så att släkten får plats med sina flådiga bilar!

För er som inte vet så befinner jag mig i Kramfors där jag är född och uppvuxen till 10 års ålder! Det ligger mitt emellan Sundsvall och Örnsköldsvik mitt i smeten! För er som fortfarande inte vet exakt var det är så ligger Höga-Kustenbron i Kramfors kommun! Den måste ni väl iallafall veta var den ligger! :)

(Vilket underbart skönt tangentbord den här datorn hade, måste skaffa en sån tror jag! HP nånting nånting..)

Min far och hans sambo har köpt ett nytt hus och totalrenoverat hela allting vilket har tagit knappt ett år att färdigställa, så det här blir första julen här!

Har blivit väldigt förvånad över hur underbart mysigt och snyggt det är här! Lägger upp lite bilder i nästa inlägg!

Nu skall vi äta, och det blir KEBABRULLE från SYLOS!

Sylos har VÄRLDENS godaste kebabrulle, och jag skojar inte, jag har provat sååå många men det finns ingen än så länge som har slagit sylos.. de som jag introducerat för sylos har även sagt samma sak så det tror jag stämmer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: