nybergmarcus.blogg.se

Workwork!

Kategori: Allmänt

Jobbar enbart på Phone House nu i en vecka till! Sen är jag arbetslös om inget annat dyker upp.. Lite svårt att få något jobb som är tillräckligt nära heltid för att kunna gå runt alltså, Men man gör väl sitt bästa i sökandet.. Hej Arbetsförmedlingen och hej försäkringskassan.
Någon som har ett jobb åt mig?
 
Nog om det, på söndag är det FARS DAG! 
Har köpt biljetter till Sverige - Slovaken den 11 Maj i Globen åt honom och mig i farsdagspresent! Tycker ändå att det var väl en godkänd present? 
(nu tog min snickers slut, fan!) 
 
Ikväll vankas det innebandymatch, heja IBK! Sen gym! Får se var jag befinner mig senare.. Har hört rykten om nån slags förfest hos Mr. Hennix! Kanske man går dit?
Dagens outfit! (exakt likadan som 95% av alla andra dagar!)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: