nybergmarcus.blogg.se

Innebandy & Julmust

Kategori: Allmänt

Bra dag idag ändå! Innebandymatch, trots förlust så gjorde jag den enda assisten i matchen för vårat lag.. Tänkte att om det fanns ett dreamteam eller Coach LeMat för Korpeninnebandy division två så hade jag gått upp i pengar! (tror jag skall koda något sånt någon gång, jävlart jag skulle vara dyr!)
 
Nåväl, efter att ha tagit en skön och välbehövd dusch och pratat i telefon med Linnea en stund så är det dags för att kolla lite Big Bang Theory och sedan skalla kudden!
 
Förresten! Skaffa ett Coach LeMat lag NU!!! Del två börjar nu och allting börjar från scratch igen! Så varsågoda och utmanar mig, im THA BEST!
 

Kommentarer

  • Moa säger:

    Ofta du har en blogg o: Det visste jag inte :3

    Svar: Nu har jag det! Coooolt huh! :>
    Marcus Nyberg

    2012-11-07 | 23:56:08
    Bloggadress: http://Http://Moahelanatten.blogg.se

Kommentera inlägget här: