nybergmarcus.blogg.se

Cuz I'm The Escapologist

Kategori: Allmänt

Nya Marcus Nyberg är här!

Det här med att ha bytt namn har inte riktigt sjunkit in förrän nu då jag fått ett brev hem addreserat till en "Marcus Nyberg" Men nu hände det och nu är det på riktigt!
 
Nåväl, när jag nu gjort detta så kände jag att det var dags för en nystart! Dags för nya Marcus Nyberg att träda fram!
 
Skillnader mellan Marcus Brodin och Marcus Nyberg;

  • Nyberg äter nyttigt - inte Brodin
  • Nyberg röker inte - det gör Brodin
  • Nyberg tränar gym tre - fyra gånger i veckan - Brodin spelar World of Warcraft
  • Nyberg bor i en lägenhet med sin flickvän - Brodin bodde hemma/med sina kompisar
  • Brodin är lat - Nyberg är aktiv!
  • Nyberg spelar Innebandy - Brodin dödar en till boss i wow
  • Nyberg dricker vatten - Brodin dricker två liter cola

Detta är bara några av de skillnader som jag lägger fokus på! 
nu 18.00 - 18.55 Body Combat
20.30 - 21.30 Innebandyträning
nu jävlar...

Kommentarer

  • linnea säger:

    ojojoj, vad händer? ;D
    dock såg jag allt att du drack en cola zero istället för vatten till lunch idag. hmm.. ;)

    Svar: Det var ju INNAN jag fått brevet hem!
    Marcus Nyberg

    2012-11-19 | 16:39:01
    Bloggadress: http://linneakin.blogg.se

Kommentera inlägget här: