nybergmarcus.blogg.se

CXWorks

Kategori: Allmänt

Som rubriken säger äre det jag kört på gymmet idag, aldrig gjort det förut vilket gjorde allting lite extra spännande! Nog visste jag redan innan att jag skulle bli slutkörd och svettig men inte visste jag att tanterna skulle fullkomligt köra över mig! Stod och kämpade med magövningarna som den (wannabe) vältränade kille jag är samtidigt som de med lätthet gjorde samma saker och hade ALLT FÖR KUL!! Gud förbannat som aafastne brukar säga..
 
Jag och Linnea har bestämt oss för att faktiskt köra på med Herbalife, vi gjorde varsin bodyscan igår för att kolla alla värden osv. så om exakt två veckor så kommer vi köra en till scanning för att se vad som har hänt, och under dessa två veckor så råder STRIKT intag av Herbalife varje morgon och innan varje träning! Samt en bra koll på proteinintaget! Nu jävlar ska här tränas och bli SUMMER 2013! 
 
Igårkväll blev det tacos till middag, underbart jävla gott! Längesen man åt det, men det kommer bli oftare! No doubt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: