nybergmarcus.blogg.se

Arbetslös

Kategori: Allmänt

Det här med att inte ha något jobb längre är minst sagt skumt, inte måsta kliva upp på morgonen på veckorna? Liksom vad fan :( Nu har det visserligen bara gått tre dagar men ändå!
 
Dags för fetstädning - ska förmodligen flytta hem inom några veckor eftersom jag inte kommer kunna bo kvar här alls.. Och om jag skall vara ärlig hade jag hellre bott hemma eller med Linnea.. det är väl det jag ser fram emot mest, att inom en framtid - oavsett lång eller kort - kommer flytta in med henne. Hade varit väldigt trevligt, oavsett stad!
 
Nu sitter jag iaf och egentligen bara kollar i i skärmen ,är hungrig, pank, arbetslös och uttråkad! Great! Först städa, sedan träna, sedan försöka skrapa ihop något att äta ur kylen/frysen (hörde att någon skulle äta lasagne, sjukt avis!)
 
( Har en jävla massa påsar i min lägenhet.. varför?! )
Godday och heido

Kommentarer


Kommentera inlägget här: