nybergmarcus.blogg.se

Fokus, vilja, framgång!

Kategori: Allmänt

Nu är det game on, ingen återvändo! Jag SKA bli vältränad, så är det bara!
Känner hur adrenalinet pumpar i ådrorna och musiken dunkar i öronen - underbart!

Fick en väldigt positiv överraskning igår som verkligen gjorde min dag, träffade en bekant/vän till mig på stan igår, vi hälsade och frågade hur läget var osv. (på ett oerhört coolt sätt, det är viktigt!) Sen kom detta;
 
"Jaha, träningen går bra också eller?"
(Jag har egentligen inte tänkt på hur det går överhuvudtaget)
"Jaa det gör det väl! Försöker gör man ju!"
"Aah okej, för det syns på dig, du ser mycket piggare ut och det syns att du gått ner i vikt!"
 
Jag menar, WHAT?! Syns på mig? Har jag fått en annan hudfärg eller vad? Blev sjukt förvånad och rent av förskräckt.. Sen lät jag det sjunka in, skrattade lite, sa tack och sen gick vidare (åter igen på ett oerhört coolt sätt)
Tänkte på det där sen nästan hela dagen och fan va skönt det kändes! Har ALDRIG blivit så motiverad av att fortsätta pressa som då.
 
Dags att dra mig dit, ses på gymmet!
 
Sincerley
Bollplank

Kommentarer


Kommentera inlägget här: