nybergmarcus.blogg.se

Million Dollar Baby

Kategori: Allmänt

Fett jävla bra jag är!
 
Match idag, (spelar bara som reserv i det asgrymma korpenlag jag är med i)
hursomhelst..  Matchen slutade 7 - 2 till oss och lilla jag gjorde hat-trick och stod för en assist, fan vad bra jag är!
 
Nu är jag död.. all denna plötsliga träning och nyttiga mat får min kropp att bli arg på mig!
 
 
trött kille!
 
Dags att sova, imorgon träffa min jobbcoach på manpower (vet dock inte vad en sån är bra till, någon?)
Sedan innebandykoll på kvällen
 
Heja Luleå!
 

Kommentarer

  • linnea säger:

    snygg finne ;)

    ja, men med god kost och bra träning måste sömnen också komma in för att hälsan ska bli komplett! så ner med black ops-lirandet och i säng med dig :D

    Svar: Min finne är höjdpunkten i bilden! Och jaa jag har sovit gott, och ikväll får vi då vila :D
    Marcus Nyberg

    2012-11-22 | 22:59:15
    Bloggadress: http://linneakin.blogg.se

Kommentera inlägget här: